Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения, впечатления, наблюдения за 147/156/GT относно обяви в сайтове.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Коли със забележки на снимката, изобщо не ходя да ги гледам на живо
    Не се изразих правилно - обявата е същата, ама снимките са други и са вложили малко мисъл в тях.
    Пак те питам, какво има да му гледаш на тоя скрапер?
    sigpic

    Comment


    • Здравейте, колеги. Някой може ли да ми кажете нещо за Alfa romeo Gt 2,0i/16V/JTS 166 к.с. 2004г
      По-конкретно ме интересува двигателя. Има ли някакви специфични проблеми и т.н.
      Last edited by zdravkost; d.m.y г., 18:07.

      Comment


      • Първоначално публикувано от zdravkost Покажи съобщение
        Здравейте, колеги. Някой може ли да ми кажете нещо за Alfa romeo Gt 2,0i/16V/JTS 166 к.с. 2004г
        По-конкретно ме интересува двигателя. Има ли някакви специфични проблеми и т.н.
        Има цяла тема посветена конкретно на този мотор:
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=67461
        Общо взето преобладават негативните мнения. Прочети я и сам прецени. За мен лично бензиновото ГТ трябва да е 3,2
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
          Иl. За мен лично бензиновото ГТ трябва да е 3,2
          Ето това е приказка,но според мен важи за всички алфи
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
            Коли със забележки на снимката, изобщо не ходя да ги гледам на живо
            Не се изразих правилно - обявата е същата, ама снимките са други и са вложили малко мисъл в тях.
            Пак те питам, какво има да му гледаш на тоя скрапер?
            Аз го гледах още като го докараха....сега съм заделил 50лв. да го покарам.....собственика на автокъщата прави проблем за 10л. бензин..скъперник а иска 10 бона....на принципа съм, кола и жена без да се кача на нея...не се женя.....днес ходих, но нали е без номера....не иде да се пусна по околовръстното, а Суходол е целият разкопан....та го отложих, когато моят приятел полицая е на смяна...
            Я ми кажи какви са ти забележките по снимките, че на мен от възраста нещо ми е намаляло зрението)
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • Ами преди време, колата беше обявена, но снимките бяха други, колата беше поочукана и имаше видими забележки, които се виждаха на снимките. Сега вероятно са я освежили и снимали отново.
              AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
              Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
              sigpic

              Comment


              • Честно казано сега външно изглежда добре. Поиграли са си и са понапаснали няколко от детайлите, защото когато дойде в началото на годината, задната брония висеше от едната страна Вътре, обаче салона е...нека го наречем позанемарен Но въпреки, всичко ако колата върви на гръм, става за съботно-неделна играчка

                п.с. Робигаз познава продавача, така че ако искаш се свържи с него, за подробности около колата
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  Честно казано сега външно изглежда добре. Поиграли са си и са понапаснали няколко от детайлите, защото когато дойде в началото на годината, задната брония висеше от едната страна Вътре, обаче салона е...нека го наречем позанемарен Но въпреки, всичко ако колата върви на гръм, става за съботно-неделна играчка

                  п.с. Робигаз познава продавача, така че ако искаш се свържи с него, за подробности около колата
                  Благодаря.....то продавача.... и мой колега от Суходол го познава....живее на близко там....ама нали знаеш приятелството си е приятелство, ама сиренето е с пари...така, че стоката трябва да се продава.
                  Знам горе долу колко е склонен да свали от цената....просто ме интересуваще стойноста на обслужването на колата и т.н....а не да ми разправят колко е занемарена....за да си направя сметка дали е по моя джоб....а не да се бия в гърдите, че имам GTA.....да си го гледам през балкона, веднъж в годината да го изкарам на феста....да ме побъзикате и пак пред нас...
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                    Ако някой от снимките ми каже и нивото на маслото в мотора, ще го призная...... за какво питам, какво ми отговарят)
                    Трябваше сам да се сетиш какво искам да ти кажа с празното казанче, но явно ще трябва да ти го напиша в прав текст.
                    Освен че има някъде теч - и това е малкия проблем , колата е карана от мърляч. И това си личи не само от това а и от цялостното и състояние. И докато за теча може да смениш радиатор в добрия случай, втория факт няма как да го промениш.
                    Джанти , дискове (вероятно и накладки), гуми са в лошо състояние. Предполагам знаеш колко струва гума 18ка. По-малки от 17ки не можеш да сложиш заради големите спирачни апарати.
                    Ако все пак решиш да я пробваш ето ти няколко съвета от собственик на 2.5 24v, която се кара всеки ден:
                    При 2.5 още на 2000 оборота имаш максималните N-m на немодифициран 2.0Т.S. 16v. При 3.2 трябва да са даже повече. С няколко думи - колата трябва да поема дори от 2000 rmp , a между 3000 и прекъсвача да върви като ненормална. Ако не върви след 5000 - дебитомер за 450+ лева, а в България даже е към 700 за GTA.
                    Или измери секундите от 0-100 , сравни със заводски данни и ще разбереш състоянието.
                    Съединителя не трябва да е твърд или да отделя високо.
                    Цени: Ролки и ремъци само на ангренажа - 500, водна помпа 150+, свещи 150+, масло 10в60 6л - 150+, филтри хх+ , пети за зацепване на 3.2 - трудни за намиране, работа ххх+, термостат под 50лв (само тук имаш късмет).
                    Проблемни места - гумения маншон преди дросела (който се напуква/къса при коли с голям пробег ). Ако сипеш повече масло - дросела се зацапва и почва да клати обороти.
                    ...

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                      Трябваше сам да се сетиш какво искам да ти кажа с празното казанче, но явно ще трябва да ти го напиша в прав текст.
                      Освен че има някъде теч - и това е малкия проблем , колата е карана от мърляч. И това си личи не само от това а и от цялостното и състояние. И докато за теча може да смениш радиатор в добрия случай, втория факт няма как да го промениш.
                      Джанти , дискове (вероятно и накладки), гуми са в лошо състояние. Предполагам знаеш колко струва гума 18ка. По-малки от 17ки не можеш да сложиш заради големите спирачни апарати.
                      Ако все пак решиш да я пробваш ето ти няколко съвета от собственик на 2.5 24v, която се кара всеки ден:
                      При 2.5 още на 2000 оборота имаш максималните N-m на немодифициран 2.0Т.S. 16v. При 3.2 трябва да са даже повече. С няколко думи - колата трябва да поема дори от 2000 rmp , a между 3000 и прекъсвача да върви като ненормална. Ако не върви след 5000 - дебитомер за 450+ лева, а в България даже е към 700 за GTA.
                      Или измери секундите от 0-100 , сравни със заводски данни и ще разбереш състоянието.
                      Съединителя не трябва да е твърд или да отделя високо.
                      Цени: Ролки и ремъци само на ангренажа - 500, водна помпа 150+, свещи 150+, масло 10в60 6л - 150+, филтри хх+ , пети за зацепване на 3.2 - трудни за намиране, работа ххх+, термостат под 50лв (само тук имаш късмет).
                      Проблемни места - гумения маншон преди дросела (който се напуква/къса при коли с голям пробег ). Ако сипеш повече масло - дросела се зацапва и почва да клати обороти.
                      Някой може ли да напише подобно мнение и за дизеловата Alfa GT?

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                        Трябваше сам да се сетиш какво искам да ти кажа с празното казанче, но явно ще трябва да ти го напиша в прав текст.
                        Освен че има някъде теч - и това е малкия проблем , колата е карана от мърляч. И това си личи не само от това а и от цялостното и състояние. И докато за теча може да смениш радиатор в добрия случай, втория факт няма как да го промениш.
                        Джанти , дискове (вероятно и накладки), гуми са в лошо състояние. Предполагам знаеш колко струва гума 18ка. По-малки от 17ки не можеш да сложиш заради големите спирачни апарати.
                        Ако все пак решиш да я пробваш ето ти няколко съвета от собственик на 2.5 24v, която се кара всеки ден:
                        При 2.5 още на 2000 оборота имаш максималните N-m на немодифициран 2.0Т.S. 16v. При 3.2 трябва да са даже повече. С няколко думи - колата трябва да поема дори от 2000 rmp , a между 3000 и прекъсвача да върви като ненормална. Ако не върви след 5000 - дебитомер за 450+ лева, а в България даже е към 700 за GTA.
                        Или измери секундите от 0-100 , сравни със заводски данни и ще разбереш състоянието.
                        Съединителя не трябва да е твърд или да отделя високо.
                        Цени: Ролки и ремъци само на ангренажа - 500, водна помпа 150+, свещи 150+, масло 10в60 6л - 150+, филтри хх+ , пети за зацепване на 3.2 - трудни за намиране, работа ххх+, термостат под 50лв (само тук имаш късмет).
                        Проблемни места - гумения маншон преди дросела (който се напуква/къса при коли с голям пробег ). Ако сипеш повече масло - дросела се зацапва и почва да клати обороти.
                        ГТА си е ГТА, ако можеш да си позволиш скачай.Няма нищо страшно,само разхода на бензин градско е леко притеснителен.
                        Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                          Трябваше сам да се сетиш какво искам да ти кажа с празното казанче, но явно ще трябва да ти го напиша в прав текст.
                          Освен че има някъде теч - и това е малкия проблем , колата е карана от мърляч. И това си личи не само от това а и от цялостното и състояние. И докато за теча може да смениш радиатор в добрия случай, втория факт няма как да го промениш.
                          Джанти , дискове (вероятно и накладки), гуми са в лошо състояние. Предполагам знаеш колко струва гума 18ка. По-малки от 17ки не можеш да сложиш заради големите спирачни апарати.
                          Ако все пак решиш да я пробваш ето ти няколко съвета от собственик на 2.5 24v, която се кара всеки ден:
                          При 2.5 още на 2000 оборота имаш максималните N-m на немодифициран 2.0Т.S. 16v. При 3.2 трябва да са даже повече. С няколко думи - колата трябва да поема дори от 2000 rmp , a между 3000 и прекъсвача да върви като ненормална. Ако не върви след 5000 - дебитомер за 450+ лева, а в България даже е към 700 за GTA.
                          Или измери секундите от 0-100 , сравни със заводски данни и ще разбереш състоянието.
                          Съединителя не трябва да е твърд или да отделя високо.
                          Цени: Ролки и ремъци само на ангренажа - 500, водна помпа 150+, свещи 150+, масло 10в60 6л - 150+, филтри хх+ , пети за зацепване на 3.2 - трудни за намиране, работа ххх+, термостат под 50лв (само тук имаш късмет).
                          Проблемни места - гумения маншон преди дросела (който се напуква/къса при коли с голям пробег ). Ако сипеш повече масло - дросела се зацапва и почва да клати обороти.
                          Е това е друго нещо......теч при полувин час езда, ако е осезаем ще го видя....стига да не ходи в мотора и да се изпарява през ауспуха......16-ки ще и паснат, зависи от джантите + фланци........задните са заминали...това го установих, като я разглеждах .......то в Италия всички са марлячи....карат и до там опират нещата.....подръжката им е сведена до покупка на нова....ама ние още не сме го надживяли това!
                          ....м/у другото в изравнителното казанче има течност....при покупка на кола винаги отварям капачката и бъркам с пръст там....но не за да меря нивото, а за да видя дали няма наличие на масло по стените му....
                          Незнам за покупка....но винаги е добре да имаш повече инфо, за което благодаря......

                          ---------- Post added at 16:20 ---------- Previous post was at 16:14 ----------

                          Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщение
                          ГТА си е ГТА, ако можеш да си позволиш скачай.Няма нищо страшно,само разхода на бензин градско е леко притеснителен.
                          Диалема е.....иначе не бих разпитвал, да съм скочил с двата крака, ако бях по млад...ама сега не ми е само до подръжката на кола....има много по важни неща в тоя живот....дете, жена , къща и т.н...ще го мисля)
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • Точно заради по-важните неща,съм си седнал на 3-те букви,за сега...
                            Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                            Comment


                            • Повечето хора се отказват от 6таците като чуят колко е обслужването и колко е градския разход на бензин.
                              Първоначално публикувано от w00x Покажи съобщение
                              Някой може ли да напише подобно мнение и за дизеловата Alfa GT?
                              Какво по-точно те интересува за дизеловата ? Аз писах за 6таците защото се срещат рядко. За 1.9 дизела на алфа е писано много. Един от здравите мотори на марката. Като всеки друг дизел има шанс (но не е задължително ! ) да имаш проблем с турбо, подгревни свещи, маховик. Помпата им не издържа на "евтината" нафта. Окачването на GT е като на 156, т.е. скъпи носачи но има и вариант с евтини носачи - всичките 4 бр общо за 120 евро.
                              Last edited by Drag0; d.m.y г., 22:35.
                              ...

                              Comment


                              • Покупка на GT 3.2V6

                                Здравейте колеги, запознат ли е някой с този автомобил?

                                http://www.cars.bg/c174380

                                Благодаря предварително!
                                147 jtd 115k.c "02 Distinctive

                                Comment

                                Working...
                                X